Goh.. - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Maranda M - WaarBenJij.nu Goh.. - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Maranda M - WaarBenJij.nu

Goh..

Door: Maranda

Blijf op de hoogte en volg Maranda

21 September 2007 | Nederland, Zutphen

Omdat ik de hele avond al allerlei buitenlandse stage en studies aan het zoeken ben kwam ik elke keer langs waarbenjij.nu-tjes. Echt vet om al die verhalen te lezen!
Voor de gein dacht ik 'goh, laat ik eens kijken of mijn naam nog vrij is, over sowieso een jaar zal ik zelf ook een account nodig hebben'. En guess what? Hij was zomaar vrij!
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er als de kippen bij ben, maar hé, deze heb ik vast!
Als het vinden van een stageplaats nou net zo makkelijk ging zit ik gebakken!

  • 19 Augustus 2008 - 10:19

    MAM:

    "Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er als de kippen bij ben"
    Leuke woordspeling weer :)

    Nog even muis..en je grote avontuur gaat beginnen...endelijk of toch te snel? Nog even wat regelen..nog even dat doen..en ohjaa... dit niet vergeten!
    ...maar reken er maar op dat ik een vaste "mee-lezer" ga worden de komende 6 maand!

    Hele dikke kus en knuffel! Mam

  • 02 September 2008 - 09:46

    Eveline:

    Gevonden!!!!

  • 11 September 2008 - 11:43

    Jelle:

    Maran!!
    Bedankt voor de party! Was super!
    En ik zou zeggen, geniet van de laaste paar dagen hier in Nederland! En ik zou zeggen tot 2009! En maak er een hele mooie tijd van!

    Liefs, Jelle

  • 11 September 2008 - 15:01

    PAP:

    hoi maran,tof hoor dat je dit avontuur aangaat,
    hoop dat je het super krijgt

    xx pap


  • 11 September 2008 - 19:10

    Ronald:

    ja mopie nog een paar dagjes. ik ga je missen . liefs onald

  • 13 September 2008 - 15:33

    Boukje:

    Wat zullen we je missen!!!!!!!!
    xxx Bouk

  • 14 September 2008 - 05:09

    LAAN!:

    Ha suster !

    Nadat je koffer op een goed gewicht is..Nadat jij toch nog even echte hollandse pot hebt gehad... *hasssjeeee*..Toch nog even Last hebt gehad van de Nederlandse muggen.. ook een beetje last van een likkende bink gehad hebt s'ochtends ...
    Ga jij dan nu eindelijk vliegen.... Vliegen naar Suriname ...

    Lieve Sus... Geniet!!!!

    En zoals jij altijd zegt....GA KNALLUH ALS EEN MALLE ...!!!!! :D

    Beloof je dat?

    Kusss Laan...

  • 14 September 2008 - 21:39

    Pap:

    met een gerust hart ga ik slapen ,je bent geland je weet maar nooit met die kunstvogels.
    neem je tijd om je een beetje aan te passen.

    hvj pap

  • 15 September 2008 - 06:45

    Wieke:

    Hey Meissie
    Alles goed gegaan? Ik ga er vanuit dat je heel ernstig gaat genieten. Wij houden je hier van alle leuke bloopers van de familie Kremer op de hoogte.

    We gaan je missen!!!!

    dikke kus Wieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maranda

Stage bij stichting Projekten Suriname. Het project 'This is me with my own culture' introduceren in de wijk Abrabroki.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 55004

Voorgaande reizen:

14 September 2008 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: